Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-12, 20:01   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det har jo selvsagt noe med hyppigheten å gjøre. Pusser man opp hvert år er det temmelig idiotisk. Gjør man det hvert tjuende er det selvsagt noe helt annet.

Hvorfor har det noe med hyppigheten å gjøre? Er det unødvendig, så er det unødvendig. Oppussing bare for syns skyld er "lite miljøvennlig overforbruk" ganske så uavhengig av hvor ofte det gjøres.

Jeg syns du framstår som nedlatende og fordømmende når du sier at Guttemammis driver med "et utrolig lite miljøvennlig overforbruk", og at det hun gjør er "virkelig skikkelig hull i hodet". Det er ganske mye vi mennesker driver med som er med på å ødelegge jorda (og/eller fattige mennesker). Jeg forstår ikke hvorfor det å kjøpe sengetøy hvert år er så mye verre enn å:

- Reise med fly, spesielt lange turer
- Kjøpe nye diamanter og nytt gull
- Pusse opp kun for at ting skal se bedre ut

.. og så bortetter.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat