Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?
Dyreparken i Kristiansand: Greit, men 10-åringen synes nok det begynner å bli litt kjedelig. Badeland som er egen park ved siden av fristet mer for hennes del.
Tusenfryd: Kjekt for 10-åringen som liker karuseller, men ikke så gøy for minsten på 7 som ikke er glad i skumle karuseller. Dessuten synes jeg maten de serverer her er utrolig dårlig og dyr.
Gröna Lund: Veldig koselig park og hadde sikkert slått an blant ungene også. Var der da eldste var 3 uker.
Liseberg: Hadde nok slått an for 10-åringen som elsker karuseller. Mindre park og ikke like koselig som Gröna Lund.
Six Flags Magic Mountain, Nederland: Veldig morsom som voksen som elsker berg- og dalbaner. Vet ikke hvor mye de har for barn der, siden jeg var der uten barn.
Legoland: Gøy for ungene, men jeg synes parken er trang, full, lite plasser hvor man kan sette seg ned uten å sitte oppå andre.
Hunderfossen: Lenge siden jeg var der, men jeg syntes denne var litt kjedelig og liten.
Lilleputthammer: samme som over.
Tivoli: Ungene koste seg, men ikke den største parken og helt greit å være der noen timer.
Efteling: Stor park med mye å se og oppleve. En dag var altfor lite. Begge ungene storkoste seg, og mange karuseller for voksne også. Mye kø til de største karusellene, men store områder hvor det er helt greit å slå ihjel ventetid mens andre står i kø.
Euro Disney Paris: Nydelig park, mye å se. Synd at spøkelseshuset er på fransk, var i alle fall. Har veldig lyst til å ta med ungene dit.
Universal Studios, LA: Mye for voksne, vet ikke hvor mye det hadde vært for 7-åringen i denne parken, kan være forandret for det er lenge siden ejg var der. Koste meg, men var der uten barn.
Sea World, San Diego: Koste meg masse, morsome show. Tror at ungene ville kost seg der også. Lenge siden jeg var der.
Sist redigert av amylin : 08-08-12 kl 23:49.
Årsak: Glemte noen parker.
|