Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-12, 23:25   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?

Dyreparken i Kristiansand: Greit, men 10-åringen synes nok det begynner å bli litt kjedelig. Badeland som er egen park ved siden av fristet mer for hennes del.

Tusenfryd: Kjekt for 10-åringen som liker karuseller, men ikke så gøy for minsten på 7 som ikke er glad i skumle karuseller. Dessuten synes jeg maten de serverer her er utrolig dårlig og dyr.

Gröna Lund: Veldig koselig park og hadde sikkert slått an blant ungene også. Var der da eldste var 3 uker.

Liseberg: Hadde nok slått an for 10-åringen som elsker karuseller. Mindre park og ikke like koselig som Gröna Lund.

Six Flags Magic Mountain, Nederland: Veldig morsom som voksen som elsker berg- og dalbaner. Vet ikke hvor mye de har for barn der, siden jeg var der uten barn.

Legoland: Gøy for ungene, men jeg synes parken er trang, full, lite plasser hvor man kan sette seg ned uten å sitte oppå andre.

Hunderfossen: Lenge siden jeg var der, men jeg syntes denne var litt kjedelig og liten.

Lilleputthammer: samme som over.

Tivoli: Ungene koste seg, men ikke den største parken og helt greit å være der noen timer.

Efteling: Stor park med mye å se og oppleve. En dag var altfor lite. Begge ungene storkoste seg, og mange karuseller for voksne også. Mye kø til de største karusellene, men store områder hvor det er helt greit å slå ihjel ventetid mens andre står i kø.

Euro Disney Paris: Nydelig park, mye å se. Synd at spøkelseshuset er på fransk, var i alle fall. Har veldig lyst til å ta med ungene dit.

Universal Studios, LA: Mye for voksne, vet ikke hvor mye det hadde vært for 7-åringen i denne parken, kan være forandret for det er lenge siden ejg var der. Koste meg, men var der uten barn.

Sea World, San Diego: Koste meg masse, morsome show. Tror at ungene ville kost seg der også. Lenge siden jeg var der.

Sist redigert av amylin : 08-08-12 kl 23:49. Årsak: Glemte noen parker.
amylin er ikke aktiv   Svar med sitat