|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Dyreparken i Kristiansand: Greit, men 10-åringen synes nok det begynner å bli litt kjedelig. Badeland som er egen park ved siden av fristet mer for hennes del. Sist redigert av amylin : 08-08-12 kl 23:49. Årsak: Glemte noen parker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
awesom
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?
Efteling
![]() |
#3 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?
Den delen er veldig koselig, ja. Det ødela helt tidskjema i forhold til karuseller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Til ikke å være så glad i fornøyelsesparker, har jeg jammen vært i ganske mange!
Jeg irriterer meg over parker med et billettsystem som Tusenfryds, hvor inngangsbilletten koster en formue, og gir tilgang til alle attraksjonene. Det er en særdeles dårlig deal når man ikke benytter seg av noen av dem. Da er det bedre slik det er i Liseberg og i Tivoli i København. Tivoli og Liseberg er også mye hyggeligere å rusle i enn Tusenfryd, synes jeg. Kvaliteten på berg- og dalbanene og sånt er jeg ikke den rette til å uttale meg om.
![]() |
|
|