Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-12, 23:30   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).

Medlemmer som har 100 innlegg og 100 i rykte får tilgang her. Tilgangen oppdateres hver halve time (kl *:25 og kl *:55). Tilgangskravene kan bli endret etterhvert.

Jeg har aldri sett en skravletråd, ala dagsskravling så regner med det er inni der?

Private samtaler i Medlemssalongen betyr ikke skravletråder, men er sånn jeg oppfatter det et underforum for å kunne ta opp ting som i utgangspunktet kunne ha blitt lagt i andre deler av forumet (Ungene våre, Lov og rett, Helserelatert osv) men som man ikke vil spørre om i mer åpne deler av forumet. Det er kun Kaffebloggen som fungerer som skravletråd av det jeg har fått med meg. Og den er lesbar både for medlemmer og ikke-medlemmer.