Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 23:25   #1
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Beklager at jeg kanskje tar fra deg noe å glede seg til, men jeg har ikke fått med meg at det er skravletråder i de lukkede foraene. Eller er det noe jeg har gått glipp av? Man har kaffebloggen, men den er så vidt jeg har skjønt åpen.

Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).

Medlemmer som har 100 innlegg og 100 i rykte får tilgang her. Tilgangen oppdateres hver halve time (kl *:25 og kl *:55). Tilgangskravene kan bli endret etterhvert.

-Jeg har aldri sett en skravletråd, ala dagsskravling så regner med det er inni der?

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:27   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).

Medlemmer som har 100 innlegg og 100 i rykte får tilgang her. Tilgangen oppdateres hver halve time (kl *:25 og kl *:55). Tilgangskravene kan bli endret etterhvert.

-Jeg har aldri sett en skravletråd, ala dagsskravling så regner med det er inni der?

Det står vel strengt tatt at skravling og fjasing ikkje høyrer til inni der...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:27   #3
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Haha! Ser faktisk nå at skravling ikke er ok der inne.. Men det er da alltid en skravletråd i de fleste forum.. Har ikke fp noen?

Gammel 18-08-12, 23:28   #4
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Så det samme nå baj..

Gammel 18-08-12, 23:29   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! Ser faktisk nå at skravling ikke er ok der inne.. Men det er da alltid en skravletråd i de fleste forum.. Har ikke fp noen?

Har aldri sett nokon. Men eg har sett mykje fjasing i alle slags trådar.

Gammel 18-08-12, 23:30   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri sett en skravletråd, ala dagsskravling så regner med det er inni der?

Private samtaler i Medlemssalongen betyr ikke skravletråder, men er sånn jeg oppfatter det et underforum for å kunne ta opp ting som i utgangspunktet kunne ha blitt lagt i andre deler av forumet (Ungene våre, Lov og rett, Helserelatert osv) men som man ikke vil spørre om i mer åpne deler av forumet. Det er kun Kaffebloggen som fungerer som skravletråd av det jeg har fått med meg. Og den er lesbar både for medlemmer og ikke-medlemmer.

Gammel 18-08-12, 23:34   #7
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Ja, jeg skjønner nå hva du mener.. Nesten som medlemmer som har nok innlegg til å være fast. Man kan poste ting som ikke hvermannsen kan se.
Kaffebloggen er en blogg da på brukernes sider?
Jeg har nok ikke lest nok før jeg fikk inntrykk at skravletråder måtte ha 100mld og rykte..
Har det vært prøvd før å lage ukentlige skravlingser da?

Gammel 18-08-12, 23:41   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har det vært prøvd før å lage ukentlige skravlingser da?

Jeg tipper at en ekstra skravletråd blir litt mye når man allerede har aktive daglige tråder i blogorama, men jeg vet ikke. Jeg bruker ikke skravletrådene i bloggområdet siden den er vidåpen og søkbar, så for min del måtte gjerne den flyttes inn i medlemssalongen.

Gammel 18-08-12, 23:47   #9
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tipper at en ekstra skravletråd blir litt mye når man allerede har aktive daglige tråder i blogorama, men jeg vet ikke. Jeg bruker ikke skravletrådene i bloggområdet siden den er vidåpen og søkbar, så for min del måtte gjerne den flyttes inn i medlemssalongen.

Ja, helt til de siste minuttene trodde jeg at det var nettopp dette og syns det var utrolig bra at det var laget en slik skravling for de med 100mld og 100 rykte!
da vedder jeg på at flere medlemmer tørr å skravle mer siden dette forumet er søkbart.

Gammel 18-08-12, 23:51   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Hmmm... Får eg lov til å spore av, sidan dette har utvikla seg til ein ferskinger-spør-om-ting-tråd? Til nå har eg hatt to venner, og tilgang på to blogger. Men så kikka eg meg litt rundt, etter denne kaffebloggen, og ser at eg har jo tilgang på fleire blogger. Finst det ei oversikt over slikt?

Gammel 18-08-12, 23:54   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Hmmm... Får eg lov til å spore av, sidan dette har utvikla seg til ein ferskinger-spør-om-ting-tråd? Til nå har eg hatt to venner, og tilgang på to blogger. Men så kikka eg meg litt rundt, etter denne kaffebloggen, og ser at eg har jo tilgang på fleire blogger. Finst det ei oversikt over slikt?

Jeg tror ikke det. Men noen har åpne blogger, noen har lukkede blogger med ulik grad av tilgang. Du har tilgang til de du ser. Jeg vet ikke om det er mulig å finne noen liste over blogger du har tilgang på, men hvis du ser under avatarene til folk så står det antall blogginnlegg. Så vet du om folk har blogg. Tror jeg.

Gammel 18-08-12, 23:55   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Trykk på "Blogger totalt", så får du i det minste se hvilke blogger du har tilgang på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.