|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Beklager at jeg kanskje tar fra deg noe å glede seg til, men jeg har ikke fått med meg at det er skravletråder i de lukkede foraene. Eller er det noe jeg har gått glipp av?
![]() |
#2 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
Det står vel strengt tatt at skravling og fjasing ikkje høyrer til inni der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: TilbakemeldingerHaha! Ser faktisk nå at skravling ikke er ok der inne.. Men det er da alltid en skravletråd i de fleste forum.. Har ikke fp noen?
![]() |
#5 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: TilbakemeldingerSå det samme nå baj..
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
Private samtaler i Medlemssalongen betyr ikke skravletråder, men er sånn jeg oppfatter det et underforum for å kunne ta opp ting som i utgangspunktet kunne ha blitt lagt i andre deler av forumet (Ungene våre, Lov og rett, Helserelatert osv) men som man ikke vil spørre om i mer åpne deler av forumet. Det er kun Kaffebloggen som fungerer som skravletråd av det jeg har fått med meg. Og den er lesbar både for medlemmer og ikke-medlemmer.
![]() |
#8 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: TilbakemeldingerJa, jeg skjønner nå hva du mener.. Nesten som medlemmer som har nok innlegg til å være fast. Man kan poste ting som ikke hvermannsen kan se.
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
Jeg tipper at en ekstra skravletråd blir litt mye når man allerede har aktive daglige tråder i blogorama, men jeg vet ikke. Jeg bruker ikke skravletrådene i bloggområdet siden den er vidåpen og søkbar, så for min del måtte gjerne den flyttes inn i medlemssalongen.
![]() |
#10 |
-Holy macaroni-
Ja, helt til de siste minuttene trodde jeg at det var nettopp dette og syns det var utrolig bra at det var laget en slik skravling for de med 100mld og 100 rykte!
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerHmmm... Får eg lov til å spore av, sidan dette har utvikla seg til ein ferskinger-spør-om-ting-tråd? Til nå har eg hatt to venner, og tilgang på to blogger. Men så kikka eg meg litt rundt, etter denne kaffebloggen, og ser at eg har jo tilgang på fleire blogger. Finst det ei oversikt over slikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|