Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 23:29   #61
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Haha! Ser faktisk nå at skravling ikke er ok der inne.. Men det er da alltid en skravletråd i de fleste forum.. Har ikke fp noen?

Har aldri sett nokon. Men eg har sett mykje fjasing i alle slags trådar.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:30   #62
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).

Medlemmer som har 100 innlegg og 100 i rykte får tilgang her. Tilgangen oppdateres hver halve time (kl *:25 og kl *:55). Tilgangskravene kan bli endret etterhvert.

Jeg har aldri sett en skravletråd, ala dagsskravling så regner med det er inni der?

Private samtaler i Medlemssalongen betyr ikke skravletråder, men er sånn jeg oppfatter det et underforum for å kunne ta opp ting som i utgangspunktet kunne ha blitt lagt i andre deler av forumet (Ungene våre, Lov og rett, Helserelatert osv) men som man ikke vil spørre om i mer åpne deler av forumet. Det er kun Kaffebloggen som fungerer som skravletråd av det jeg har fått med meg. Og den er lesbar både for medlemmer og ikke-medlemmer.

Gammel 18-08-12, 23:34   #63
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Ja, jeg skjønner nå hva du mener.. Nesten som medlemmer som har nok innlegg til å være fast. Man kan poste ting som ikke hvermannsen kan se.
Kaffebloggen er en blogg da på brukernes sider?
Jeg har nok ikke lest nok før jeg fikk inntrykk at skravletråder måtte ha 100mld og rykte..
Har det vært prøvd før å lage ukentlige skravlingser da?

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:39   #64
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått mine siste tre prikker i februar, mars og nå i juli, så det er lenge siden jeg har erkjent at forum ikke får frem det beste ved meg Jeg har vel egentlig gitt opp prikkesystemet og derved gir jeg heller ikke mange prikkene selv. Glad for at jeg har tilgang til markedsplassen, men antar at M2 muligens er oppnåelig innen 2020 eller noe sånt.

Gammel 18-08-12, 23:39   #65
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Merker at det begynner å bli litt for mye å henge med i ang prikker, systemer og tilganger... jaja får bli en overraskelse den dagen man plutselig får tilgang på noe nytt merker jeg her...

Gammel 18-08-12, 23:40   #66
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

mopdy, skravleforumet under Generell debatt er vel åpent for alle? Eller tar jeg feil?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:41   #67
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har det vært prøvd før å lage ukentlige skravlingser da?

Jeg tipper at en ekstra skravletråd blir litt mye når man allerede har aktive daglige tråder i blogorama, men jeg vet ikke. Jeg bruker ikke skravletrådene i bloggområdet siden den er vidåpen og søkbar, så for min del måtte gjerne den flyttes inn i medlemssalongen.

Gammel 18-08-12, 23:44   #68
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg prikker innlegg og ikke personer. Innlegg som engasjerer meg, som har gode argumenter, får meg til å le og kanskje av og til rører meg. Jeg prikker også som takk for hjelpen, så joda, jeg deler ut prikker.

Gammel 18-08-12, 23:44   #69
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

mopdy, skravleforumet under Generell debatt er vel åpent for alle? Eller tar jeg feil?

Joda, det er åpent.
Men jeg tenkte mer på ukentlig skravlinger der man stikker innim for å fortelle om dagen. spesielle ting som skjer eller bare har lyst å skrive noe uten å lage ny tråd.

Gammel 18-08-12, 23:47   #70
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tipper at en ekstra skravletråd blir litt mye når man allerede har aktive daglige tråder i blogorama, men jeg vet ikke. Jeg bruker ikke skravletrådene i bloggområdet siden den er vidåpen og søkbar, så for min del måtte gjerne den flyttes inn i medlemssalongen.

Ja, helt til de siste minuttene trodde jeg at det var nettopp dette og syns det var utrolig bra at det var laget en slik skravling for de med 100mld og 100 rykte!
da vedder jeg på at flere medlemmer tørr å skravle mer siden dette forumet er søkbart.

Gammel 18-08-12, 23:50   #71
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se øverst på linja, der er det blogger. Klikk på den linken. Kaffebloggen er FP sin skravletråd slik man ofte finner det på andre forum.

Gammel 18-08-12, 23:51   #72
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm... Får eg lov til å spore av, sidan dette har utvikla seg til ein ferskinger-spør-om-ting-tråd? Til nå har eg hatt to venner, og tilgang på to blogger. Men så kikka eg meg litt rundt, etter denne kaffebloggen, og ser at eg har jo tilgang på fleire blogger. Finst det ei oversikt over slikt?

Gammel 18-08-12, 23:54   #73
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Hmmm... Får eg lov til å spore av, sidan dette har utvikla seg til ein ferskinger-spør-om-ting-tråd? Til nå har eg hatt to venner, og tilgang på to blogger. Men så kikka eg meg litt rundt, etter denne kaffebloggen, og ser at eg har jo tilgang på fleire blogger. Finst det ei oversikt over slikt?

Jeg tror ikke det. Men noen har åpne blogger, noen har lukkede blogger med ulik grad av tilgang. Du har tilgang til de du ser. Jeg vet ikke om det er mulig å finne noen liste over blogger du har tilgang på, men hvis du ser under avatarene til folk så står det antall blogginnlegg. Så vet du om folk har blogg. Tror jeg.

Gammel 18-08-12, 23:55   #74
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Trykk på "Blogger totalt", så får du i det minste se hvilke blogger du har tilgang på.

Gammel 18-08-12, 23:58   #75
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Trykk på "Blogger totalt", så får du i det minste se hvilke blogger du har tilgang på.

Takk!

Eg er jo tilsynelatande ganske frekk, som ikkje legg merke til at eg blir ønska velkommen inn til folk.

Gammel 19-08-12, 06:57   #76
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjelder blogger er det også mulig å spørre om tilgang. Det er ulikt nivå av hvor private de er.

Ang skravlingsen så hadde det for min del vært mer ok i medlemssalongen enn den vidåpne kaffebloggen. Der er det skremmende lett å google seg fram til ting. Jeg tror til og med mamma har vært innom der etter googling etter ett eller annet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 09:27   #77
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg gir betraktelig flere enn jeg får, ser jeg.

Jeg gir definitivt flere prikker enn jeg får. Hvis jeg skal bruke dagens kontrollpanel - som tross alt ikke er spesielt tilfeldig - så gir jeg rundt fem prikker for hver prikk jeg selv får. Jeg syns ofte jeg leser gode, hyggelige, rørende, interessante eller inspirerende innlegg, og da syns jeg det er OK å gi en liten tilbakemelding om det.

En annen ting er at jeg ser til min forbauselse at jeg i ettertid ofte er enig med meg selv i hva jeg syns er "prikkverdig". Når gamle tråder kommer opp, så ser jeg at jeg har prikket innlegg jeg fremdeles syns er gode.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!

Sist redigert av Lille meg : 19-08-12 kl 21:09. Årsak: Alt for mange prikker!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 09:39   #78
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg gir prikker helt i hytt og pine/vær/gevær.
Er man heldig så fanges man opp når jeg ønsker å prikke en eller annen jeg ikke får prikke og bare tar et raid til tilfeldige utvalgte.

Også får jeg prikker med klemmer på eller Enig! på. Jeg får utrolig sjelden prikker med komplimenter for god humor.
Det jeg syns er stressende med prikkene er når man har fått en eller annen kul poengsum - bare ettall eller noe. Da er det så hyggelig å se på, men så vet man liksom aldri når en eller annen sender en prikk og dreper tallet.

Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 10:07   #79
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prikker litt i hytt og pine, og får prikker i hytt og pine også, ser jeg. Det var en stund jeg hadde flere prikker enn innlegg, men nå er hvetebrødsdagene over, ser jeg. Jeg prikker for gode innlegg og for morsomme innlegg og litt ymse. Jeg har bare rødprikket en gang. Og jeg sier ikke hvor mange rødprikker jeg har fått. Men mange er det ikke.

Jeg synes forøvrig at det etablerte FP var veldig skumle i sin holdning til prikketigging da jeg startet opp her. Faktisk i så stor grad at jeg ikke turde å spørre om hvordan prikkepraksis var her inne, i redsel for å bli rødprikket og miste møysommelig opparbeidet kred.

Jeg tenker at jeg skal bli flinkere til å huske å prikke folk litt oftere. Ulempen er at jeg bruker iPhonen endel når jeg er her inne, og den er det håpløst å prikke med.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 20:02   #80
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg prikker nok ikke så mye, kunne nok vært flinkere ja.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.