|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Private samtaler i Medlemssalongen betyr ikke skravletråder, men er sånn jeg oppfatter det et underforum for å kunne ta opp ting som i utgangspunktet kunne ha blitt lagt i andre deler av forumet (Ungene våre, Lov og rett, Helserelatert osv) men som man ikke vil spørre om i mer åpne deler av forumet. Det er kun Kaffebloggen som fungerer som skravletråd av det jeg har fått med meg. Og den er lesbar både for medlemmer og ikke-medlemmer.
![]() |
#63 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJa, jeg skjønner nå hva du mener.. Nesten som medlemmer som har nok innlegg til å være fast. Man kan poste ting som ikke hvermannsen kan se.
![]() |
#64 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg har fått mine siste tre prikker i februar, mars og nå i juli, så det er lenge siden jeg har erkjent at forum ikke får frem det beste ved meg
![]() |
#65 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerMerker at det begynner å bli litt for mye å henge med i ang prikker, systemer og tilganger... jaja får bli en overraskelse den dagen man plutselig får tilgang på noe nytt merker jeg her...
![]() |
![]() |
#66 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbakemeldingermopdy, skravleforumet under Generell debatt er vel åpent for alle? Eller tar jeg feil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Ekvilist
|
Jeg tipper at en ekstra skravletråd blir litt mye når man allerede har aktive daglige tråder i blogorama, men jeg vet ikke. Jeg bruker ikke skravletrådene i bloggområdet siden den er vidåpen og søkbar, så for min del måtte gjerne den flyttes inn i medlemssalongen.
![]() |
#68 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker innlegg og ikke personer. Innlegg som engasjerer meg, som har gode argumenter, får meg til å le og kanskje av og til rører meg. Jeg prikker også som takk for hjelpen, så joda, jeg deler ut prikker.
![]() |
#69 |
-Holy macaroni-
Joda, det er åpent.
![]() |
#70 |
-Holy macaroni-
Ja, helt til de siste minuttene trodde jeg at det var nettopp dette og syns det var utrolig bra at det var laget en slik skravling for de med 100mld og 100 rykte!
![]() |
#71 |
maler
|
![]() Sv: TilbakemeldingerSe øverst på linja, der er det blogger. Klikk på den linken. Kaffebloggen er FP sin skravletråd slik man ofte finner det på andre forum.
![]() |
#72 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerHmmm... Får eg lov til å spore av, sidan dette har utvikla seg til ein ferskinger-spør-om-ting-tråd? Til nå har eg hatt to venner, og tilgang på to blogger. Men så kikka eg meg litt rundt, etter denne kaffebloggen, og ser at eg har jo tilgang på fleire blogger. Finst det ei oversikt over slikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
maler
|
Jeg tror ikke det. Men noen har åpne blogger, noen har lukkede blogger med ulik grad av tilgang. Du har tilgang til de du ser. Jeg vet ikke om det er mulig å finne noen liste over blogger du har tilgang på, men hvis du ser under avatarene til folk så står det antall blogginnlegg. Så vet du om folk har blogg. Tror jeg.
![]() |
#74 |
Ekvilist
|
Trykk på "Blogger totalt", så får du i det minste se hvilke blogger du har tilgang på.
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: TilbakemeldingerNår det gjelder blogger er det også mulig å spørre om tilgang. Det er ulikt nivå av hvor private de er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oss ska verne om livet langs vegen oss går. Ingen kan hauste der dauden sår. Blomen ska bløme og graset ska gro, oss ska ikkje sulke til jorda med blod! Sist redigert av Lille meg : 19-08-12 kl 21:09. Årsak: Alt for mange prikker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Passiv
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg gir prikker helt i hytt og pine/vær/gevær. |
![]() |
![]() |
#79 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker litt i hytt og pine, og får prikker i hytt og pine også, ser jeg. Det var en stund jeg hadde flere prikker enn innlegg, men nå er hvetebrødsdagene over, ser jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker nok ikke så mye, kunne nok vært flinkere ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|