Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-12, 09:25   #91
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

" Er du dum eller"?

Denne kommentaren gjentatt i det uendelige er i all hovedsak ansvarlig for min manglende utdannelse. Jeg hadde ikke noe tro på at jeg kunne gjennomføre et studie. Veldig synd siden jeg strengt tatt er nokså oppegående.

Begge mine foreldre har sagt mange rare og til dels virkelig slemme ting til meg. Moren min fordi hun var veldig ung, faren min fordi han er en selvopptatt dritt. Det har satt spor, men jeg har lært mye om ordets makt i alle fall. :-)

Jeg tråkker stadig uti og har salat til knærne når det gjelder hva jeg sier til LilleBøll, og én ting har jeg lært av å være forelder; de viktigste ordene jeg kan si til barna mine er "jeg er lei meg for {insert offense}".

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat