Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-12, 18:26   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?

Jo, men jeg mener virkelig det er teit å legge lista ved Angelina Jolie (i full krigsmaling og retusjert, dessuten!). Jeg tenker det får være nok at noen kunne sett deg på t-banen og stoppet opp og tenkt at hun var pen. Folk trenger ikke besvime all over the place for at det skal kvalifisere, liksom. Og ikke synes jeg det skal være nødvendig å høre til de 5 % peneste for at det skal være lov å synes at man er noe annet enn alminnelig heller. Det får da være måte på.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat