Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-12, 11:58   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg er også litt forundret over det. Hovedgrunnen for å fortsette i jobben er jo det at jeg elsker jobben min, kollegaene mine og ikke minst det å bruke hodet. Jeg blir lat av å gå hjemme og hadde garantert utviklet en alvorlig depresjon.

Men det er jo ikke bare snakk om å enten gå hjemme eller jobbe fullt. Jeg hadde nok ikke valgt å være helt hjemme med mindre jeg vant ekstreme summer (da hadde jeg jobbet frivillig med noe jeg brant for, og reist mye uten å være bundet til fastsatte ferieuker osv), men jobbet redusert for å få mer utav hverdagen og ikke bare jobb. Som du sier så elsker du jo jobben din, da skjønner jeg jo at du ser helt annerledes på det. Det er det jo langt ifra alle som gjør, dessverre.