Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:39   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg svarer bare for meg da:
Jeg liker ikke den Sambo blir når han drikker litt for mye. Men han har det gøy og jeg vil ikke ødelegge. Så da finner jeg heller på noe annet.
Jeg er aldri redd for hva han kan finne på. Finner han på noe galt så finner han på noe galt. Da må jeg ta det derfra.
Men jeg stoler på at Sambo ikke går rundt og gjør dumme saker selv om jeg ikke er der.

Når jeg skrev "finne på", så mente jeg ikke nødvendigvis utroskap om dere leste det slik.

Falle ned fra et bord i et forsøk på å underholde en fest som kylling i skotsk kilt er også "finne på", og jeg tenker at det er himla ubehagelig om jeg ikke er tilstede når slike ting skjer. Fordi at da tenker alle andre "stakkars dama hans" "hun vet sikkert ikke..." "Gud, dette må ingen si til Snipa".