Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:42   #119
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Når jeg skrev "finne på", så mente jeg ikke nødvendigvis utroskap om dere leste det slik.

Falle ned fra et bord i et forsøk på å underholde en fest som kylling i skotsk kilt er også "finne på", og jeg tenker at det er himla ubehagelig om jeg ikke er tilstede når slike ting skjer. Fordi at da tenker alle andre "stakkars dama hans" "hun vet sikkert ikke..." "Gud, dette må ingen si til Snipa".

Nei, sånn tenker jeg ikke. Jeg tror sjelden noen tenker "stakkars Kirebær". Og om han er teit så er han teit. Det er jo forsåvidt helt flott om jeg ikke vet det.