Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-12, 10:04   #83
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg synes det er forskjell på dresser og jakker. Vi bruker jakke lite, bare frem og tilbake til barnehagen og til butikken osv. Dressen brukes mange timer hver dag.

Sånn tenker jeg også. Til og fra barnehagen og til butikken, bruker ungen jakke fra H&M, mens i bhg. har han Reimadress. I år har vi være superheldige og arvet en Reimadress, så vi har to, og folk må mer enn gjerne få tro jeg er snobbete nok til å kjøpe to Reimadresser om de vil det. Jeg har heller aldri betalt fullpris for noen av dressene hans, og jeg kjøper ikke egen vinterdress, men bytter til tykkere eller tynnere ulldress inni etter været.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat