Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-12, 20:11   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen som tilbyr ab. med bare NRK-kanalene?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Men viss du berre skal sjå NRK kan du jo sjå på nett-TV. Koble pc'en til TV'en. Då treng du ikkje dekoder i det heile tatt. Og då slepp du å betale NRK-lisens.

Ja, det vet jeg, men det gidder jeg ikke, det blir for styrete når det eneste her i huset er en laptop. Jeg foretrekker å kunne bruke MacBooken min mens junior ser barnetv. Også er jeg for NRK-lisens da.

Funker Viasat-boksen da? Det hadde vært greit å slippe å kjøpe ny, da jeg helst vil ha opptak- og pause-mulighet. Jeg kan ikke huske sist jeg så på noe annet enn NRK, og er det noe helt spesielt har jo alle kanaler nett-tv.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat