Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-12, 17:59   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal oss en vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Siemens. Minst 8 kg trommel - det letter hverdagen betraktelig! Jeg digger flekkfjerningsprogrammene den har, samt impregneringsfunksjon (Outdoor-program). Utsatt start bruker jeg en god del. Jeg bruker vel strengt tatt alle programmene når jeg tenker meg om.

Høres ut som den vi har.

Jeg bruker knapt nok to, maks tre av programmene. Hvordan funker flekkfjerningsprogrammet? Hvorfor bruker man eget program til det?

Jeg bruker kok/kulørt 40, 60 og 90. Og så bruker jeg en sjelden gang ull, en sjelden gang outdoor, og så har jeg nylig begynt å vaske på hurtigprogrammet, 30 grader og 800 omdreininger, hvis det f.eks. bare er en kjole som skal vaskes.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat