Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal oss en vaskemaskin

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-12, 17:59   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal oss en vaskemaskin

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Siemens. Minst 8 kg trommel - det letter hverdagen betraktelig! Jeg digger flekkfjerningsprogrammene den har, samt impregneringsfunksjon (Outdoor-program). Utsatt start bruker jeg en god del. Jeg bruker vel strengt tatt alle programmene når jeg tenker meg om.

Høres ut som den vi har.

Jeg bruker knapt nok to, maks tre av programmene. Hvordan funker flekkfjerningsprogrammet? Hvorfor bruker man eget program til det?

Jeg bruker kok/kulørt 40, 60 og 90. Og så bruker jeg en sjelden gang ull, en sjelden gang outdoor, og så har jeg nylig begynt å vaske på hurtigprogrammet, 30 grader og 800 omdreininger, hvis det f.eks. bare er en kjole som skal vaskes.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 18:09   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Høres ut som den vi har.

Jeg bruker knapt nok to, maks tre av programmene. Hvordan funker flekkfjerningsprogrammet? Hvorfor bruker man eget program til det?

Jeg synes flekkfjerningsprogrammen funker som bare det

Sakset fra Siemens sider:

Sitat:

De nye vaskemaskinene fra Siemens kan fjerne flekker av gress, vin og tolv andre stoffer på en helt ny måte.
Flekkene behandles individuelt og fjernes ved at vasketiden, vannmengden, trommelens rotasjoner og vanntemperaturen tilpasses flekken. Da er det ikke lenger nødvendig med kjemiske flekkfjerningsmidler! varioSofttrommelens nye og unike struktur bidrar også til prosessen. For smuss som ikke passer til noen av de 14 spesielle flekkfjerningsprogrammene kan vaskeintensiteten og programmenes lengde endres manuelt. Du kan selv velge mellom lett, normalt eller kraftig nedsmusset vask, og vasketiden endres deretter. Du kan altså selv bestemme vasketiden.

Gammel 23-10-12, 19:46   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, men hvordan? Hvordan vasker den annerledes? Skal man ha noe annet på flekken enn ellers? Jeg skjønner det ikke. Vasker den hardere på det programmet? Blir klærne mer slitt da?

Hilsen hun som bare tar zalo på flekkene. :Rema 1000:

Gammel 23-10-12, 19:47   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Se der ja. Takk. Men jeg skjønner det egentlig ikke helt likevel. Fjerne flekk individuelt? Hvordan vet maskinen hva som er en flekk, liksom?

Gammel 30-10-12, 18:47   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Se der ja. Takk. Men jeg skjønner det egentlig ikke helt likevel. Fjerne flekk individuelt? Hvordan vet maskinen hva som er en flekk, liksom?

Jeg gleder meg bare over rent og pent tøy jeg og tenker ikke mer over det

Eller jo, jeg har jo lurt litt altså, for jeg putter jo mye forskjellig tøy inn sammen med det ene plagget jeg skal ha fjernet flekken på. Stapper den ikke knallfull akkurat, men ca 80%. Så tenker jeg - funker dette da?! Men vips, så er flekken borte! Jeg sier ikke engang simsalabim

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.