Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-12, 22:13   #57
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmm. Vanskelig. Da min datter var 6 var rosa nokså ut. Men det er ulikt fra jente til jente. Her fikk yngste, gutt, rød/sort kjelke for to år siden. Jeg hadde nok heller kjøpt rød, tror jeg.

Ja, jeg heller mot å kjøpe rød/sort. Hun får ikke ny om et par år fordi rosa ikke er kult lenger. Og sånn egentlig er hun en litt røff type og mindre rosa enn mange på hennes alder. Hun ønsker seg f.eks. Brannmann Sam brannstasjon.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

4-åringen gleder seg til å bli skolegutt og spør ofte om når det er, senest i går. Finnes det noen skoleting jeg kan kjøpe allerede nå i julegave? I dag morges lurte han på når han skulle lære bokstavene nemlig, han kan vel noen få bare, ikke like interessert som søsteren var på samme alder. Skolesekk og pennal utgår nå, men noe bokstavting? Hva finnes?

Da ville jeg f.eks. kjøpt bokstavboka til Kari Grossmann, aktivitetsbok (her er det mange å velge i; gullstjernebøker, de nye i leseløve serien, Dunderly oppgavebok bl.a.) og kanskje magnetiske bokstaver.

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Dattera mi på 16 og søstra mi på 31 er fortsatt overbevist om at rosa er det kuleste av de kule, og ville valgt rosa rattkjelke, ski, skidress eller whatever