Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-12, 19:55   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode juleminner 2012

Jeg har hatt den første jula etter at jeg ble alene med sønnen min, og vi har hatt utrolig mange fine stunder sammen. De fineste juleminnene mine er bare følelsen av "ungen min og meg" og kan ikke beskrives.

Men å hente juletre sammen med kjæresten min og sønnen min er et veldig fint minne da. Og da jeg hadde kledd på meg finkjolen på julaften og kom ut i stua, og toåringen sa: "Ååååh, MAMMA! Så FIN!"

Dette var en fin tråd. Min første jul som alenemamma har vært tung og vanskelig, og jeg trengte å minnes på at jeg tross alt har opplevd innmari mange fine stunder også. Takk!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat