Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gode juleminner 2012

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 19:55   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode juleminner 2012

Jeg har hatt den første jula etter at jeg ble alene med sønnen min, og vi har hatt utrolig mange fine stunder sammen. De fineste juleminnene mine er bare følelsen av "ungen min og meg" og kan ikke beskrives.

Men å hente juletre sammen med kjæresten min og sønnen min er et veldig fint minne da. Og da jeg hadde kledd på meg finkjolen på julaften og kom ut i stua, og toåringen sa: "Ååååh, MAMMA! Så FIN!"

Dette var en fin tråd. Min første jul som alenemamma har vært tung og vanskelig, og jeg trengte å minnes på at jeg tross alt har opplevd innmari mange fine stunder også. Takk!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 20:01   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Da vi endelig fant frem treet på lille julaften, og jentene jublet over å finne frem julepynten og alt de husket fra i fjor.

- Da vi hadde diskutert ferdig om de skulle ha bunad på julaften eller ikke, og de hadde gått med på å gå med den, og så kom den på og de beundret seg selv i speilet.

- Da storesøster fikk bildet som lillesøster hadde malt til henne.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 20:30   #3
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

- Mamma på 61 som hvinte av glede og klappet i hendene da hun åpnet opp pakke med bok om Bruce Springsteen
- 3-åringen som våknet natt til julaften, og så et glimt av juletreet i stua, og sa "Æ ser et juletre!" før hun lykkelig sov videre
- Lang, deilig lillejulaften sammen med mann, barn og svigersøster med den gode samtalen helt ut i de små nattetimer

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.