Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-12, 09:36   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin 6 kilo/8 kilo? Hjelp...

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har en relativt ny og svindyr 6 kg maskin fra Miele og jeg liker den ikke i hele tatt . Den er alt for liten og jeg ender veldig ofte opp med å måtte dele f.eks. lys 60 graders vask i to omganger. Det blir akkurat for mye til en maskin og for lite til to fulle.

Jeg hadde valgt 8 kg maskin uten å blunke om de ellers var like. Strøm- og vannforbruk er ofte veldig like selv om maskinen har større trommel, så om du vasker en full 6 kgs maskin eller en 3/4 8 kgs, vil egentlig ikke spille noen rolle. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å fylle en 8 kgs trommel hver gang jeg vasker, men om du har det, så er det jo flott å ha ekstra plass til sengetøyvask, dyner eller andre store ting.

Jeg har en relativt ny og svindyr fra Miele som tar 6 kg og er kjempefornøyd med den. Vel, ny og ny, den drar seg vel mot 5-7 år, men ikke hatt noe tull med den. Jeg vasker dynene våre jevnlig med den.