Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemaskin 6 kilo/8 kilo? Hjelp

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-12, 09:36   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin 6 kilo/8 kilo? Hjelp...

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har en relativt ny og svindyr 6 kg maskin fra Miele og jeg liker den ikke i hele tatt . Den er alt for liten og jeg ender veldig ofte opp med å måtte dele f.eks. lys 60 graders vask i to omganger. Det blir akkurat for mye til en maskin og for lite til to fulle.

Jeg hadde valgt 8 kg maskin uten å blunke om de ellers var like. Strøm- og vannforbruk er ofte veldig like selv om maskinen har større trommel, så om du vasker en full 6 kgs maskin eller en 3/4 8 kgs, vil egentlig ikke spille noen rolle. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å fylle en 8 kgs trommel hver gang jeg vasker, men om du har det, så er det jo flott å ha ekstra plass til sengetøyvask, dyner eller andre store ting.

Jeg har en relativt ny og svindyr fra Miele som tar 6 kg og er kjempefornøyd med den. Vel, ny og ny, den drar seg vel mot 5-7 år, men ikke hatt noe tull med den. Jeg vasker dynene våre jevnlig med den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.