Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 12:35   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Som brura sa: Alle gode og sanne ting er tre! Så her venter jeg nøysommelig med å konkludere med noe som helst uten å vente litt til. Men i mellomtiden tar jeg meg litt til rette.

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

For min del: Jeg mobber ikke (håper jeg), men jeg pirker litt i sida på deg for å kjenne om du virkelig har en så superoptikjempefantafenomenalistisk rar familehistorie å fare med.

Jeg synes dette som du beskriver som å "pirke litt i siden" virker svært unødvendig og ganske ufint, spesielt etter å nettopp ha lest det siste svaret ditt i tråden anjaro lagde om navn.

Det er ikke akkurat mangel på pussige familiehistorier på dette forumet, er det vel? Å bruke tråder som dette som er startet av helt nye brukere for å virkelig få vist frem hvor fantastisk vittig og festlig sarkastisk man kan være blir ganske stakkarslig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat