|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Hvordan kan dere sitere noe jeg aldri har sagt?? Moderator hvor er du? Hva skjer? FP løper løpsk? Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også:fjernet: Sist redigert av Madicken : 30-01-13 kl 13:27. Årsak: Juvenilt innlegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også[quote=Anuk;3596283]1) Hvem brøyter for naboen, som etter det jeg for står bor mellom deg og foreldrene? Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Jeg hører du sier så mye rart nå. Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Flawsome
Meg - den generelle spammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Off the map.
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg tror du får intelligenere for ikke å si de aller mest intelligenteste svarene på andre forum fordi du nok sklir bedre inn på de andre forumene.
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåMen hvis du har snøscotter trenger du jo ikke å brøyte, er bare å bruke den. Hva har du gjort tidligere år når det har kommet snø? |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåHa ha for en skrivefeil! Kanskje scootern er krønn |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåAkkurat nå sitter jeg med en vemmelig smak i munnen, og det er ikke pga HI. Hvorfor ikke bare la vær å svare om dere tror dette er trolling i steden for å svare på måten dere gjør? Er det troll, så sørger dere i alle fall for å mate det slik det ser ut for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Med sånne innlegg som dette er det vanskelig å ta deg seriøst. Men ut fra det jeg har quotet så er det tydeligvis ikke så nøye.
![]() |
#92 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåDette blir litt usamanhengande.
Korleis treff du dei, viss du er innesnødd, i ordets rette betydning?
Viss du har kutta tvert med dei, korfor treff du dei då? Og korfor forventer du at familie som du har kutta kontakten med, skal stille opp for deg?
![]() |
![]() |
#93 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg er enig, Bai. Har man kuttet kontakten - og denne hovedinnleggeren ser ut for å ha god grunn i så fall, også med tanke på den rape gale broren - så har man det. Men da klarer man seg selv og forventer heller ingen hjelp fra dem man har kuttet kontakten med. Det skulle da bare mangle!
Sist redigert av Enhjørning : 30-01-13 kl 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Vet du hva å spamme betyr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
Jeg synes dette som du beskriver som å "pirke litt i siden" virker svært unødvendig og ganske ufint, spesielt etter å nettopp ha lest det siste svaret ditt i tråden anjaro lagde om navn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har iallfall fritime! Og min mening er at Kent (samme hvem av dem) skal pelle seg ut av sofaen og brøyte litt for familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg har bare lest HI og mitt nick i Karamells innleg, ikke hele tråden, er det ikke avgjort at det er trolling enda? I så fall beklager jeg, nok en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
guru advisor
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg er enig med Maverick. Mitt første svar i tråden var oppriktig. HI hørtes motløs ut i sitt første innlegg og ba om innspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Flawsome
Virkelig!? Jeg synes dette innlegget mitt er veldig uskyldig sammenlignet med mye annet her inne. Og jeg innrømmer gjerne, spesielt etter anjaros 21:59-innlegg i denne tråden, at jeg har litt problemer med å ta brukeren veldig seriøst, men overbevis meg gjerne om noe annet, selv om jeg tror at en slik overbevisning må komme fra andre enn deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
Tja, å fortsette med supermorsomme navneforslag etter å ha fått flere tilbakemeldinger på at det blir oppfattet som ufint synes jeg er merkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|