Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også blir

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 12:56   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes dette som du beskriver som å "pirke litt i siden" virker svært unødvendig og ganske ufint, spesielt etter å nettopp ha lest det siste svaret ditt i tråden anjaro lagde om navn.

Virkelig!? Jeg synes dette innlegget mitt er veldig uskyldig sammenlignet med mye annet her inne. Og jeg innrømmer gjerne, spesielt etter anjaros 21:59-innlegg i denne tråden, at jeg har litt problemer med å ta brukeren veldig seriøst, men overbevis meg gjerne om noe annet, selv om jeg tror at en slik overbevisning må komme fra andre enn deg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 13:01   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Virkelig!? Jeg synes dette innlegget mitt er veldig uskyldig sammenlignet med mye annet her inne. Og jeg innrømmer gjerne, spesielt etter anjaros 21:59-innlegg i denne tråden, at jeg har litt problemer med å ta brukeren veldig seriøst, men overbevis meg gjerne om noe annet, selv om jeg tror at en slik overbevisning må komme fra andre enn deg.

Tja, å fortsette med supermorsomme navneforslag etter å ha fått flere tilbakemeldinger på at det blir oppfattet som ufint synes jeg er merkelig.

Å ta brukeren seriøst? Det trenger du vel ikke. Det går allikevel fint an å droppe juvenil erting og "pirking i siden" selv om man ikke tar en problemstilling seriøst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 13:09   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det går allikevel fint an å droppe juvenil erting og "pirking i siden" selv om man ikke tar en problemstilling seriøst.

Det kan man, eller man kan være litt juvenil en gang i blant. Prøv å løsne litt på den sirlig stivede snippen og vær litt juvenil du også av og til, det føles ganske fint!

Gammel 30-01-13, 13:26   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan man, eller man kan være litt juvenil en gang i blant. Prøv å løsne litt på den sirlig stivede snippen og vær litt juvenil du også av og til, det føles ganske fint!

Pussig. Jeg har aldri definert å "prøve å drite ut andre" som "fint".

Gammel 30-01-13, 13:30   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Jeg sier ikke at det å drite ut andre er fint, bare det å være litt juvenil. Og så er det fint å kunne innrømme sine feil av og til, jeg anbefaler deg å gjøre det samme innimellom, så jeg har fjernet to av mine i overkant juvenile innlegg og lar spørsmålet om trolling eller ei stå ubesvart fra min side.

Gammel 30-01-13, 13:31   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg sier ikke at det å drite ut andre er fint, bare det å være litt juvenil. Og så er det fint å kunne innrømme sine feil av og til, jeg anbefaler deg å gjøre det samme innimellom, så jeg har fjernet to av mine i overkant juvenile innlegg og lar spørsmålet om trolling eller ei stå ubesvart fra min side.

Så flott!

Gammel 30-01-13, 13:32   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nja, du er vel ikke kjent for å svare alle her inne i en 'fin' tone bestandig, det må du vel medgi? Da kan det av og til oppfattes som 'spesielt' når slike går inn og korrigerer andre, samme hva intensjonen akkurat her og nå var.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 13:37   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nja, du er vel ikke kjent for å svare alle her inne i en 'fin' tone bestandig, det må du vel medgi? Da kan det av og til oppfattes som 'spesielt' når slike går inn og korrigerer andre, samme hva intensjonen akkurat her og nå var. Det er nok flere enn meg som har opplevd innlegg fra deg som sårende, så hvorfor ikke like kritisk til det du selv skriver av og til?

Jeg er fullstendig klar over at jeg selv kan være skarp i tonen, men jeg kan ikke huske at jeg har hatt for vane å prøve å drite ut nybegynnere etter beste evne, hvilket var det jeg reagerte på her.
Om man har problemer med måten jeg argumenterer på vil jeg anbefale at det tas der og da, det er ganske umulig å sitte her og forklare/forsvare/unnskylde eventuelle innlegg som har såret tidligere.

Gammel 30-01-13, 13:18   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, å fortsette med supermorsomme navneforslag etter å ha fått flere tilbakemeldinger på at det blir oppfattet som ufint synes jeg er merkelig.

Å ta brukeren seriøst? Det trenger du vel ikke. Det går allikevel fint an å droppe juvenil erting og "pirking i siden" selv om man ikke tar en problemstilling seriøst.

Veldig, veldig enig.

Gammel 30-01-13, 14:56   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker du at man skal ignorere hele tråden hvis man ikke tror brukeren er seriøs?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 15:03   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tenker du at man skal ignorere hele tråden hvis man ikke tror brukeren er seriøs?

Jeg tenker at når det på ingen måte er opplagt at brukeren troller, og alt man ønsker å bidra med er latterliggjøring, kan (ikke skal ) man like gjerne ignorere hele tråden. Hvis man da ønsker å øve litt på sarkasmene og vitsene sine på bekostning av nybegynnere, er det ganske naturlig at det kommer tilbakemeldinger på slikt også.

Gammel 30-01-13, 15:08   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at når det på ingen måte er opplagt at brukeren troller, og alt man ønsker å bidra med er latterliggjøring, kan (ikke skal ) man like gjerne ignorere hele tråden. Hvis man da ønsker å øve litt på sarkasmene og vitsene sine på bekostning av nybegynnere, er det ganske naturlig at det kommer tilbakemeldinger på slikt også.

OK. Så hvis jeg tolker deg (og en del andre) riktig, tar du heller ikke brukeren seriøst, men mener at hun kan holde på med å poste de mest absurde problemstillinger her og på andre forum fordi det ikke skader noen? (F.eks i form av å be om penger eller å spille på andres følelser.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 15:14   #13
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes også at troll skal ut av skapet altså, og her er det så mye som ikke henger på greip. At folk er hyggeligere på andre forum og kanskje mer lettlurte synes jeg ikke er så rart, og tenker at man da kanskje like gjerne kan holde seg der.

Gammel 30-01-13, 15:19   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK. Så hvis jeg tolker deg (og en del andre) riktig, tar du heller ikke brukeren seriøst, men mener at hun kan holde på med å poste de mest absurde problemstillinger her og på andre forum fordi det ikke skader noen? (F.eks i form av å be om penger eller å spille på andres følelser.)

Jeg har ikke sagt noe om jeg tar brukeren seriøst eller ei, men synes det finnes mer elegante måter å lokke eventuelle troll ut av skapet enn det som har vært demonstrert i disse to trådene.

Gammel 30-01-13, 16:39   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

, men synes det finnes mer elegante måter å lokke eventuelle troll ut av skapet enn det som har vært demonstrert i disse to trådene.

Jeg synes at du både i denne tråden og sånn ellers er såpass belærende og bedrevitende at det er på sin plass at du nå avslører for oss noksagter hvordan man lokker eventuelle troll ut på en _elegant_ måte. Få høre, da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.