Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-13, 13:17   #119
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. obligatorisk innbetaling til klassekonto i regi av sosialkontakt

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Vi purret ikke personlig. Det finnems glemsomme folk, meg selv blant annet. Vi bruker primært ikke kassa til foreldrefesten. Jeg fatter ikke at folk er så sære at de er imot gaver til lærere,fester, julegrøten og generelt alt som kan smake av en hundrelapp.

Jeg er en sånn som er "så sær". Det bunner i at både mannen og jeg pt er trygdede, vi har to unger og bor midt i Oslo på grunn av min studiesituasjon. You do the math.
Jeg kan ikke betale en hundrelapp her og en hundrelapp der for hver unge i eninga. Ikke når klassen til eldste har alle-eller-ingen-prinsipp på bursdager, og det må kjøpes gaver ganske mange ganger i løpet av et år.
Og jeg har nok likevel en romslig økonomi i forhold til mange andre.
Det er slett ikke sikkert alle de sære er så sære for å være vrange.