Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-13, 07:34   #20
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Jeg soler meg aldri nå, men jeg gjorde det tidligere. Jeg solte meg toppløs i hele ungdomstiden min, fra jeg fikk pupper til jeg var i begynnelsen/midten av 20-årene. Og jeg husker hvor kjipt jeg opplevde det da pendelen svingte og det plutselig var påfallende flashy og uhørt å sole seg toppløs.
Jeg følte rett og slett at jeg mistet en frihet, og at jeg nærmest måtte fake en skam/bluferdighet som egentlig ikke var min. Jeg opplevde det som en dask på lanken, hva var det jeg innbildte meg at jeg kunne tillate meg liksom, og mistet vel egentlig litt sansen for hele strandgreiene. Jeg likte det mye bedre da pupp var helt fint og sånn som alle hadde og ikke noe å skamme seg for, i stedet for at de måtte skjules og danderes og gjemmes bort.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat