Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sole seg toppløs?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Soler du deg toppløs på rygg offentlig?
Ja! 8 3,79%
Nei! 197 93,36%
Annet - spesifiser i tråden 6 2,84%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-13, 19:06   #61
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Pupper som er større enn damene deres?

Ja, da må de gjerne dekke dem til, for min del.

Gammel 10-05-13, 19:07   #62
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Pupper som er større enn damene deres?

Ja har du hørt så gale?!

Gammel 10-05-13, 19:30   #63
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gjorde det i begynnelsen av 90-tallet, og faktisk første ferien mannen og jeg var på, men nå, nei, det kommer ikke til å skje. Tenker ikke over at andre gjør det.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 19:33   #64
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke uvanlig der vi pleier å feriere, men jeg beholder overdelen på av hensyn til andre UU
Kan ikke si at jeg finner andres pupper vulgære, heller vakre i alle former og fasonger.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 19:57   #65
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjorde det da jeg var ung, og ikke hadde barn. Men det er jo veldig, veldig, veeeeldig lenge siden, og jeg tror det var vanlig å gjøre det den gangen. Husker i hvert fall at flere gjorde det.

Men atte, jeg slutta med det etter at jeg fikk barn da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:00   #66
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg gjorde det da jeg var ung, og ikke hadde barn. Men det er jo veldig, veldig, veeeeldig lenge siden, og jeg tror det var vanlig å gjøre det den gangen. Husker i hvert fall at flere gjorde det.

Men atte, jeg slutta med det etter at jeg fikk barn da.

Samme her. På midten av åttitallet var det helt vanlig. Jeg gjør det ikke heller lenger, hvis ikke jeg er på et øde svaberg for meg selv.

Eksponeringsbehov var absolutt ikke greia for min del (jeg hadde temmelig lite å eksponere), og det var heller ikke det inntrykket jeg hadde av de fleste andre. Jeg syntes det var fint å bli brun på hele overkroppen og slippe hvite pupper, men når det ikke er allment akseptert lenger så har jeg sluttet for lengst.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:00   #67
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjerringa mot strømmen, tror jeg! Kom hjem fra en deilig uke på Gran Canaria for 2 uker siden og på stranden fikk min overdel hvile når min kropp var på solsengen. Tok den på når jeg skulle bade for det er helt naturlig for meg å gjøre det. Liggende på sengen er den overdelen virkelig bare i veien. Kan ikke se noe galt med det i det hele tatt jeg.

Jeg var slettes ikke alene om å la overdelen være av og ganske mange valgte å bade uten også.

Gammel 10-05-13, 20:42   #68
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gjorde det en gang i syden da jeg var 16. Og muligens ved en anledning her hjemme også på samme alder. Jeg følte meg i grunnen ukomfortabel da, og nå hadde det vært fullstendig uaktuelt. Jeg tror jeg kunne gjort det i en passende setting dersom jeg var fornøyd med egen kropp.

Gammel 10-05-13, 20:44   #69
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg gjør ikke lengre det. Når det er sagt virker det som om det er blitt vanligere å sole seg toppløs de siste årene.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 21:00   #70
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jeg har klart å danne meg ett bilde nå. Det er ikke vanlig å sole seg toppløs.

Jeg tror jeg kan telle på en hånd antall ganger jeg har gjort det, den gangen var det ikke for eksponeringen, men heller at jeg ikke ville ha skille. Nå gjør jeg det ikke fordi jeg tror enkelte føler seg brydd ved at noen gjør det - kulturbetinget - og da velger jeg å ha hvite pupper. I tillegg kan jeg ikke huske å ha sett noen toppløse den ene gangen jeg har vært på badestrand her i Norge siste 10 år..

Gammel 10-05-13, 21:42   #71
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjør ikke det. Jeg syns det føles litt kleint.
Puppene hører hjemme bak et stykke tøy, bortsett fra når det hører hjemme bak et stk ammende barn.

Mn jeg blir ikke støtt av at andre gjør det. Men jeg syns det er rart at noen gjør det. Hvorfor liksom? Jeg syns noe av stasen med å få farge er å se at man har skille jeg. Men nå blir jeg så sjeldent brun, så kanskje derfor jeg syns det er sånn stas.

Gammel 10-05-13, 22:03   #72
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er rart hva mote påvirker, altså.

Gammel 10-05-13, 22:04   #73
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Slutten av 80 tallet skjedde det nok,og på Huk i studietiden. Hadde aldri i livet skjedd i dag!

Gammel 11-05-13, 01:22   #74
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Nei.
Jeg bryr meg ikke hva andre gjør og syns de er tøff som gjør det.
Ang skille.. Jeg liker ikke å vise kløft, så det er få som får se at mine pupper ikke er solbrune.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 07:34   #75
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg soler meg aldri nå, men jeg gjorde det tidligere. Jeg solte meg toppløs i hele ungdomstiden min, fra jeg fikk pupper til jeg var i begynnelsen/midten av 20-årene. Og jeg husker hvor kjipt jeg opplevde det da pendelen svingte og det plutselig var påfallende flashy og uhørt å sole seg toppløs.
Jeg følte rett og slett at jeg mistet en frihet, og at jeg nærmest måtte fake en skam/bluferdighet som egentlig ikke var min. Jeg opplevde det som en dask på lanken, hva var det jeg innbildte meg at jeg kunne tillate meg liksom, og mistet vel egentlig litt sansen for hele strandgreiene. Jeg likte det mye bedre da pupp var helt fint og sånn som alle hadde og ikke noe å skamme seg for, i stedet for at de måtte skjules og danderes og gjemmes bort.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 08:36   #76
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kan et lite tøystykke være i veien? Og hvis toppen er i veien, hvorfor ikke ta trusa med det samme? Jeg blir ikke støtt, men jeg foretrekker å ikke ha andres pupper midt i glaningen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 18:37   #77
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde aldri ramlet meg inn å sole meg toppløs. Ikke å gå i bikini heller, for den del. At andre liker det er fullstendig uproblematisk.

Gammel 12-05-13, 11:02   #78
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Da jeg var tenåring på åttitallet var det vanlig å sole seg toppløs her jeg bor - og det var også svært uvanlig å bruke BH, i hvert fall for folk i min aldersgruppe. Det var absolutt ingen av jentene på trinnet mitt på ungdomsskolen og da jeg gikk 1. på vgs som brukte BH. Så snudde plutselig dette, veldig fort, og plutselig "måtte" alle bruke BH. Jeg hadde stort sett sluttet å sole meg da, så jeg vet ikke sikkert, men jeg lurer på om dette med toppløssoling snudde omtrent samtidig?

(Jeg husker da jeg kom til USA høsten etter 1. på vgs; jeg hadde ikke en eneste BH og vertsmoren min var rimelig klar på at høyeste prioritet var å få kjøpt noen til meg, for jeg kunne bare ikke gå rundt "naken". Det var litt av et kultursjokk.)

Gammel 12-05-13, 12:23   #79
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte ikke bh før jeg ble gravid (det var tidlig da, jeg var 21). Hadde ikke noe behov for det heller da, unge A-cup-pupper klarer seg greit uten. Såvidt jeg husker var det bare de med store pupper som brukte bh da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, så det har jo virkelig snudd. Nå bruker vel de fleste det nesten før de har pupper i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 12:30   #80
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sett i lys av våre mødres frigjøringskamp var dette en temmelig deprimerende tråd.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.