|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Soler du deg toppløs på rygg offentlig? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 3,79% |
Nei! |
197 | 93,36% |
Annet - spesifiser i tråden |
6 | 2,84% |
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?
Ja, da må de gjerne dekke dem til, for min del.
![]() |
![]() |
#63 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg gjorde det i begynnelsen av 90-tallet, og faktisk første ferien mannen og jeg var på, men nå, nei, det kommer ikke til å skje. Tenker ikke over at andre gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sole seg toppløs?Ikke uvanlig der vi pleier å feriere, men jeg beholder overdelen på av hensyn til andre UU |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg gjorde det da jeg var ung, og ikke hadde barn. Men det er jo veldig, veldig, veeeeldig lenge siden, og jeg tror det var vanlig å gjøre det den gangen. Husker i hvert fall at flere gjorde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?
Samme her. På midten av åttitallet var det helt vanlig. Jeg gjør det ikke heller lenger, hvis ikke jeg er på et øde svaberg for meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg er kjerringa mot strømmen, tror jeg! Kom hjem fra en deilig uke på Gran Canaria for 2 uker siden og på stranden fikk min overdel hvile når min kropp var på solsengen. Tok den på når jeg skulle bade for det er helt naturlig for meg å gjøre det. Liggende på sengen er den overdelen virkelig bare i veien. Kan ikke se noe galt med det i det hele tatt jeg.
![]() |
#68 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg gjorde det en gang i syden da jeg var 16. Og muligens ved en anledning her hjemme også på samme alder. Jeg følte meg i grunnen ukomfortabel da, og nå hadde det vært fullstendig uaktuelt. Jeg tror jeg kunne gjort det i en passende setting dersom jeg var fornøyd med egen kropp.
![]() |
#69 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sole seg toppløs?Nei, jeg gjør ikke lengre det. Når det er sagt virker det som om det er blitt vanligere å sole seg toppløs de siste årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg tror jeg har klart å danne meg ett bilde nå. Det er ikke vanlig å sole seg toppløs.
![]() |
#71 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg gjør ikke det. Jeg syns det føles litt kleint.
![]() |
#74 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() Sv: Sole seg toppløs?Nei.
![]() |
#75 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg soler meg aldri nå, men jeg gjorde det tidligere. Jeg solte meg toppløs i hele ungdomstiden min, fra jeg fikk pupper til jeg var i begynnelsen/midten av 20-årene. Og jeg husker hvor kjipt jeg opplevde det da pendelen svingte og det plutselig var påfallende flashy og uhørt å sole seg toppløs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sole seg toppløs?Hvordan kan et lite tøystykke være i veien? Og hvis toppen er i veien, hvorfor ikke ta trusa med det samme? Jeg blir ikke støtt, men jeg foretrekker å ikke ha andres pupper midt i glaningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Sole seg toppløs?Da jeg var tenåring på åttitallet var det vanlig å sole seg toppløs her jeg bor - og det var også svært uvanlig å bruke BH, i hvert fall for folk i min aldersgruppe. Det var absolutt ingen av jentene på trinnet mitt på ungdomsskolen og da jeg gikk 1. på vgs som brukte BH. Så snudde plutselig dette, veldig fort, og plutselig "måtte" alle bruke BH. Jeg hadde stort sett sluttet å sole meg da, så jeg vet ikke sikkert, men jeg lurer på om dette med toppløssoling snudde omtrent samtidig?
![]() |
#79 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg brukte ikke bh før jeg ble gravid (det var tidlig da, jeg var 21). Hadde ikke noe behov for det heller da, unge A-cup-pupper klarer seg greit uten. Såvidt jeg husker var det bare de med store pupper som brukte bh da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, så det har jo virkelig snudd. Nå bruker vel de fleste det nesten før de har pupper i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Sole seg toppløs?Sett i lys av våre mødres frigjøringskamp var dette en temmelig deprimerende tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|