Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-13, 10:56   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du barna dine kan mobbe?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg gikk i en klasse på barneskolen med svært dårlig miljø og mye mobbing og utestenging. Jeg tror ikke at alle barn kan bli initiativtakeren, men jeg tror det fleste barn kan delta i mobbing av andre dersom forholdene ligger til rette for det.

Det tror jeg også. Min datter er ikke helt den tydelige, sterke og sosiale trygge typen til å sette i gang noe sånt, men hun er helt klart den litt usikre og utrygge jenta som hadde blitt med på det, fordi hun ikke tør si nei eller si ifra.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat