|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Tror du at ditt barn kan mobbe? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
129 | 92,14% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 7,86% |
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du barna dine kan mobbe?Min eldste tror jeg ikke ville mobbet noen. Hun er veldig opptatt av rettferdighet og av at man ikke skal stenge ute. Hun er heller ikke den kjappeste når det gjelder det sosiale og jeg tror ikke hun ser hvordan hun evt. skulle såre andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Tror du barna dine kan mobbe?Jeg tror ikke at de er mobbere nå, men jeg tror at de kunne være mobbere i visse situasjoner og ville aldri trekke skolen i tvil dersom de tok kontakt og fortalte om mobbing.
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tror du barna dine kan mobbe?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er enig med deg, og tror man er ekstremt naiv dersom man virkelig tror fullt og fast på at ungene ikke kan mobbe noen.
![]() |
![]() |
#5 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også enig - men når et gjelder mine egne er de enten av typen som trekker seg bort når noe skjer (og sier i fra til en voksen) eller av typen som hever stemmen og tar den som blir mobbet i forsvar.
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
Nei, og min historie som jeg skrev over her er jo sånn. Jeg tok også de svake i forsvar, og gjennom mine øyne den gang da så var det jo det jeg gjorde. Men så var det ikke sånn likevel, jeg mobbet jo.
![]() |
#7 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du barna dine kan mobbe?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|