Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-13, 22:28   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Det er litt vane i det også. Hva med å forsøke å huske å spise kvelds og så "tvinge" deg til å spise frokost til noenlunde samme tidspunkt hver dag? Da er det godt mulig kroppen din venner seg og apetitten kommer mer naturlig. Når jeg spiser kvelds/ekstra mye om kvelden er jeg mer sulten om morgenen, så kanskje det starer alt der?

Smoothie synes jeg var godt tips, oppi der kan du ha omtrent hva som helst; Med eller uten meieriprodukter, egg(for protein sin del, smaker det ikke), nøtter, frukt, bær, grønnsaker osv.

Salat lagd kvelden i forveien med noe du vet du liker i?