Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 19:31   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg ville mye heller hatt litt gråt enn elleville barn i midtgangen. Og tro meg- det finnes mange av de, det har jeg sett. Og vi reiser kun med rutefly.

Det er utrolig hvor forskjellig man kan være. For meg er det akkurat motsatt. Vel, når det gjelder min egen unge er det ikke snakk om å være ellevill i midtgangen (og det er heller ikke snakk om "litt gråt", men vræling), det er snakk om å gå litt fram og tilbake med henne så lenge hun ikke er i veien for noen. Men jeg har aldri vært utsatt for andres barn heller, som har vært så elleville i midtgangen at jeg heller ønsket at de satt i ro og gråt.

Opprinnelig lagt inn av Ole Brum

På lengre turer ville jeg nok tatt han med på en rusletur, mye bedre det enn at han hyler og skriker.

Det synes jeg også.