Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å gå rundt på fly

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 18:48   #18
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Strålende? Ja, da er du heldig. Flyturene går bedre og bedre for vår del, men det er nok litt ligging på tvers av flysetet, ja. Hjelper ikke hvor mange spennende leker og hvor mye fristende mat vi har med. Poden vår forstår uansett ikke hvorfor han må sitte stille, så det blir en helt maktbruk, faktisk, noe som igjen fører til hyl og skrik (han åpenlyst, meg innvendig ). Jeg får litt vondt inni meg når du skriver at "det handler om å være forberedt". Vi er forberedt til fingerspissene, men det betyr likevel ikke automatisk at flyturen går strålende.

Neida, jeg har uttrykt meg dårlig. Jeg har bare hørt så mange foreldre si at de lar unga gå rundt i midtgangen fordi de ellers kjeder seg, og det er derfor jeg skriver at det gjelder å være forberedt, for å unngå at de kjeder seg. Enkelte barn greier ikke sitte stille selvsagt, og da nytter det heller ikke å lokke med alskens ting og tang. Likevel- jeg synes ikke barn trenger å få lov å gå rundt på kortere strekninger (Norge-Syden), like lite som de trenger å gå rundt i en bil. Jeg ville mye heller hatt litt gråt enn elleville barn i midtgangen. Og tro meg- det finnes mange av de, det har jeg sett. Og vi reiser kun med rutefly.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.