Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-13, 14:47   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Joggebukse på skolen er ikke noe jeg syns noe særlig om.

Hvorfor ikke?

Jeg skulle ønske alle barnehagebarn gikk i enten joggebukser eller bare strømpebuksa/ullundertøyet. Har sett alt for mange 2-åringer i stive bukser eller upraktiske kjoler, skjorter med knapper på ermene som de ikke klarer å knappe opp og derfor går med våte ermer hele dagen etter håndvask og så videre. Barn fortjener praktiske klær som gjør dem mest mulig selvhjulpne, uavhengig av alder. Unger trenger ikke se bra ut i barnehagen, og ikke på skolen heller før de blir bevisste på det selv.

Småhull i ullundertøyet lar jeg passere, men ikke i gensere eller bukser. Kan det fikses med strykemerke, så gjør jeg det, hvis ikke så kastes det. Det samme gjelder vel for flekker, tror jeg. Har noen ullundertøysett med flekker på, og de bruker han som pysj.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat