Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-13, 14:47   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Joggebukse på skolen er ikke noe jeg syns noe særlig om.

Hvorfor ikke?

Jeg skulle ønske alle barnehagebarn gikk i enten joggebukser eller bare strømpebuksa/ullundertøyet. Har sett alt for mange 2-åringer i stive bukser eller upraktiske kjoler, skjorter med knapper på ermene som de ikke klarer å knappe opp og derfor går med våte ermer hele dagen etter håndvask og så videre. Barn fortjener praktiske klær som gjør dem mest mulig selvhjulpne, uavhengig av alder. Unger trenger ikke se bra ut i barnehagen, og ikke på skolen heller før de blir bevisste på det selv.

Småhull i ullundertøyet lar jeg passere, men ikke i gensere eller bukser. Kan det fikses med strykemerke, så gjør jeg det, hvis ikke så kastes det. Det samme gjelder vel for flekker, tror jeg. Har noen ullundertøysett med flekker på, og de bruker han som pysj.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 14:53   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Man må ikke gå i joggebukser for at det skal være komfortabelt og behagelig. Poden har svært sjelden gått i joggebukser, ingen av oss er fan av det,. Jeg har dee årene jeg jobbet i barnehage sett mange bukser som har vært komfortable selv om de ikke var joggebukser.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 14:59   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Bestemødrene lapper og syr hull for oss. : nikker: Jeg liker ikke at ungene har hullete klær.

Jeg lar ikke ungene bruke klær som er skitne, flekkete klær går til vask.

Permanente flekker, altså flekker som ikke går av i vask, forsøker jeg ta livet sv med flekkfjernerterapi/farging/lapper eller jeg lærer meg leve med de. Jeg kaster ikke ellers ok tøy pga en flekk.

Ungene mine liker forøvrig ikke joggebukser.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.