Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-13, 21:13   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din drømmeferie

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Jeg tror ikke jeg hadde giddet USA i sommerferien med horder av turister. Hvor varmt er det i Mexico og Nicaragua? Kina, Vietnam og Kambodsja står også på min ønskeliste, men kanskje ikke på sommeren?

For du tror ikke man vasser i turister i Mexico, Kina og Vietnam?

Jeg hadde glatt dratt til USA. Vi gjør det som regel også, og greier fint å unngå de verste europeiske turisthordene, selv i Orlando.

Jeg tror jeg hadde tatt en roadtrip ned østkysten av USA. Jeg hadde begynt i New York, tatt turen ned via Philadelphia og Washington DC for litt amerikansk historie og amishopplevelser, badet på Virgina Beach, svingt inn i landet og opp i fjellene til Asheville for både fjellturer, kunst- og musikkopplevelser og Biltmore Estate, ned til Charleston og Savanna, videre til St. Augustine, svingt innom Orlando og enten krysset over til gulfkysten eller fortsatt ned til Miami.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat