Tråd: GTA og alder
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 12:12   #72
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: GTA og alder

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er GTA V noe annet enn GTA, eller er det samme spill som folk snakker om tidligere i tråden? Jeg har ikke peil, som dere skjønner.

GTA er en serie med spill, de har nettopp sluppet det siste i rekken.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men, hvorfor ønsker voksne å spille slike spill?

Av samme grunn som man ser på filmer med vold for eksempel. Det er en spennende historie. Filmpolitiet på NRK P3 anmeldte spillet, der kan du lese endel av hva man finner attraktivt.

Sitat:

Målet til utviklerne bak Grand Theft Auto-serien har vært klart i mange år: – Å skape den første interaktive gangsterfilmen.
I Grand Theft Auto IV (2008) mener jeg Rockstar Games nådde det uttalte målet, med fortellingen om Niko Bellics reise fra en fattig immigrant til storbyen Liberty City. Et spill jeg kalte «brutalt og genialt».
Fem år senere har utviklerne i spillstudioet, ledet an av brødrene Sam og Dan Houser, overgått seg selv. Ikke fordi Grand Theft Auto V er en teknisk maktdemonstrasjon eller fordi spillet er tidenes dyreste – men fordi spillet utforsker den moderne antihelten på en måte som overgår Breaking Bad og The Sopranos.
Spillmediets egenart skyver opplevelsen inn i nytt terreng – for det er du, i rollen som narkogalningen Trevor, den tidvis sympatiske afroamerikanske torpedoen Franklin, og den dysfunksjonelle ekskriminelle Michael, som utfører både avskyelige handlinger og daglige gjøremål. Den friheten utgjør et moralsk dilemma man som spiller, den som trekker i trådene på dukkene, må ta stilling til.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat