Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-14, 12:29   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er bread flour?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvis det stemmer at bread flour er siktet hvetemel med høyt gluteninnhold i andre land kan du fint bruke vanlig norsk siktet hvetemel. Melet i Norge har høyt gluteninnhold (fordi vi som forbrukere foretrekker det slik).

Takk for info! Det visste jeg ikke, faktisk. Det er jo en konsekvens av at vi har lite differensierte mel. Jeg syns sånt er spennende, som jeg skrev i den andre tråden; jeg trodde siktet hvetemel var siktet hvetemel, no fuzz, liksom. Også begynte jeg å lese kokebøker fra sørstatene og der gir de deg lots of fuzz, altså!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat