Tråd: Kjoleveka
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-14, 09:16   #164
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoleveka

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg synes dere leser Tussa litt med vrangbrillene her. Altså, er man ikke opptatt av klær,kunst, interiør osv, så legger man jo mindre merke til det. Men det er vel ikke rart om folk som interesserer seg for sånt legger merke til det rundt seg? Og at det ikke skal være lov til å glede seg over noe man synes er pent og vakkert rundt seg enten det er farger, klær, bygninger eller biler, synes jeg er helt merkelig.

Jeg legger merke til klær, jeg gleder meg over det, men har full forståelse om det for andre bare betyr å holde på varmen. Selv legger jeg ikke merke til andres biler, men kan skjønne om andre har interesse for dette.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er helt enig med Tussa og legger veldig godt merke til hva folk rundt meg har på seg. Etter å endelig ha kommet meg ut av et uniformyrke synes jeg det er en befrielse å kunne kle seg som en vil, og gjerne matche med smykker og evt sjal. :vill og gal: Jeg innrømmer glatt at jeg liker at kollegaer er pent kledd, stelt på håret, stelt i ansiktet (menn med sjegg/bart), gjerne sminket (kvinner) og i det hele tatt ser fresh ut. Rett og slett fordi jeg er opptatt av klær, hår og sminke og mener at man lett kan fremheve pene ting med seg selv om man vil. Og ja: Jeg synes det er rart at enkelte ikke vil, og at de sier at utseende ikke betyr noe. På lik linje med at matinteresserte sikkert synes jeg er rar, som ikke bryr meg om hvor eller hva jeg spiser og som ikke liker å lage mat.

Jeg er også der. Det betyr ikke at jeg bruker arbeidsdagen min til å mene så veldig mye om hva folk har på seg, men jeg legger jo merke til hva de har på seg. Og gir gjerne komplimenter over ting jeg synes er fint. Både til menn og damer i grunn. Det samme om folk har klippet seg, farget håret, har på et lekkert skjerf osv.

Og jeg tenker på det ift meg selv også, når jeg skal ut å representere min arbeidsplass, hva jeg har på.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat