Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-14, 23:28   #43
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er barnehagen deres røykfri?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De som har betalt lunsj har jo sånn sett ikke pauser, da er man på jobb også i pausene. Jeg skjønner det i og for seg selv om jeg ikke er sikker på om jeg synes det er nødvnendig. Man er tilstede som forbilde og man kan måtte komme til å måtte stå med ansiktet oppi en syk unge for eksempel. De som har ubetalt pause blir jo noe annet, de har fri når de har pause. Det blir sammenlignbart med at folk som jobber på sykehus ikke får bruke parfyme.

Jeg synes ikke det er sammenlignbart, og det sier jeg ikke for å være vrang. Jeg bare skjønner det ikke.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat