Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 07:40   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En nabo har ødelagt tre trær - hva gjøre?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I tillegg til anmeldelse så kan dere ringe Friluftsetaten for råd. Det har stått mye i Ullernposten eller Vestre Akers avis eller hva det heter om en sak ved Lysakerelva der noen har gjort det samme på en hel masse trær. Så de har sikkert noen tips om "førstehjelp".

Bra idé, det skal jeg gjøre. Jeg skal ta bilder og så skal jeg se om vi har litt podevoks hjemme som litt førstehjelp i vært fall. Deretter ringer jeg hagesenteret i området og hører hva de sier. Kanskje man kan bandasjere trærne på noen måte Denne noen har hakket inn i stammen også.

Jeg tror at mannen skal politianmelde i dag også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat