|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En nabo har ødelagt tre trær - hva gjøre?I tillegg til anmeldelse så kan dere ringe Friluftsetaten for råd. Det har stått mye i Ullernposten eller Vestre Akers avis eller hva det heter om en sak ved Lysakerelva der noen har gjort det samme på en hel masse trær. Så de har sikkert noen tips om "førstehjelp".
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En nabo har ødelagt tre trær - hva gjøre?
Bra idé, det skal jeg gjøre. Jeg skal ta bilder og så skal jeg se om vi har litt podevoks hjemme som litt førstehjelp i vært fall. Deretter ringer jeg hagesenteret i området og hører hva de sier. Kanskje man kan bandasjere trærne på noen måte |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: En nabo har ødelagt tre trær - hva gjøre?Folk er sinnsykt frekke. De ville sikkert ikke spørre for de var redd for å få nei. Det hadde blitt veldig opplagt hvem som hadde skada trærne da.
![]() |
|
|