Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 13:26   #297
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hele tiden skjer det endringer, men ingen legger merke til og undres over alt. Jeg synes det å plutselig ikke ville ha alkohol, uansett årsak er så normalt og ok at jeg ikke ville undret meg over det, trass i at personen vanligvis alltid drakk. Jeg ville sannsynligvis ikke tenkt på at personen vanligvis alltid drakk heller. Jeg kan ikke komme på at det er sånt jeg har tenkt over noen gang. Finnes det noen i min omgangskrets som "alltid drikker"? Aner ikke. Folk drikker vin, folk lar være. Thats it.

Om folk som vanligvis går i sort bytter kjole til rødt ved en anledning ville jeg kanskje lagt merke til det, men ikke sikkert. Hadde vedkommende stilt i bolebukse hadde jeg derimot undret meg.

At man undres over ulike ting behøver ikke å bety at noen er mer bevisstløse enn andre.

Du har nok stålkontroll på tankene dine, det har ikke jeg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat