|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Undre du deg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 17,65% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
168 | 82,35% |
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol
Hele tiden skjer det endringer, men ingen legger merke til og undres over alt. Jeg synes det å plutselig ikke ville ha alkohol, uansett årsak er så normalt og ok at jeg ikke ville undret meg over det, trass i at personen vanligvis alltid drakk. Jeg ville sannsynligvis ikke tenkt på at personen vanligvis alltid drakk heller. Jeg kan ikke komme på at det er sånt jeg har tenkt over noen gang. Finnes det noen i min omgangskrets som "alltid drikker"? Aner ikke. Folk drikker vin, folk lar være. Thats it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eklektisk
|
Du har nok stålkontroll på tankene dine, det har ikke jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
Jeg er som deg. Dvs jeg kan legge merke til det, men jeg ofrer det antageligvis ikke en kalori. Hva er det å lure på egentlig? Jeg gjør ofte ting på innfall eller etter hva som behager meg den dagen. Om andre ikke gjør det samme, så dem om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eklektisk
|
Jeg tror du misforstår meg. :backtowork: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
Jeg blir litt snurt over at jeg, med flere, blir så mistrodd når vi sier at vi ikke undrer oss over det dersom noen gjør et litt annet valg i mat eller drikkeveien enn det de vanligvis gjør. Jeg legger selvsagt merke til om gjestene mine drikker alkohol eller ikke, det må jeg jo, jeg skal jo fylle opp i glassene, så jeg må vite hva som er i dem. Men selv om jeg inviterer folk som vanligvis drikker alkohol, så har jeg et alkoholfritt alternativ, og jeg spør dem hva de vil ha. Nettopp fordi det kan være at de velger noe annet enn det de pleier. Og nei, jeg undrer meg ikke over det. Jeg noterer det og går videre. Ikke fordi jeg er bevisstløs eller uinteressert i vennene mine, men fordi hva de velger å drikke betyr lite for meg, så lenge jeg har noe å tilby som de faktisk har lyst på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eklektisk
|
Du, med flere, kan spare deg snurtingen. Det var ikke fordømmende undring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
-Jeg er ikke særlig glad i vin. Kan drikke litt hvitvin (uten mat) og musserende på en god dag.
![]() |
|
|