Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 20:27   #63
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg blir totalt loco.

Jeg slipper det meste annet jeg har i hendene og så gjør jeg DET. Det første var hm...gresk mytologi, der jeg leste alt jeg kom over, tegnet kompliserte slektstrær og det hele. Så har det gått slag i slag, men de store interessene mine de siste 15 årene har vært mat, deretter strikking, så hage og nå sopp (som er en forlengelse av botanikkinteressen). Klær er jeg interessert i hele tiden, vin har fulgt mat, broderingen har kommet litt inn fra siden, men ikke i den grad at jeg investerer en tusenlapp i utstyr slik jeg senest gjorde på strikkepinner i går, eller kutter ned til bare det nødvendigste og handler blomsterløk for 3000.

Jeg er en som liker å komplettere, jeg liker å ha alle bøker i en serie, lese alt om en ting, ha alt utstyr (sous vide, pastamaskin, strikkepinner med utbyttpar tupp, plantelys, undervanningsmatte...) og gleder meg veldig over det. Jeg er lett å begeistre.

Dette har vi til felles.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat