Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du totalt loco?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blir du loco?
Jeg blir ikke spesielt interessert eller engasjert i noe som helst 8 5,67%
Jeg kan bli litt interessert i noe, men jeg prioriterer ikke å bruke tid eller penger på det 17 12,06%
Jeg er ganske dedikert og bruker litt tid og/eller penger 37 26,24%
Jeg bruker så mye tid jeg kan og en god del tid og/eller penger 29 20,57%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger 16 11,35%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger til jeg får en ny interesse 21 14,89%
Brokkoli 5 3,55%
Blir veldig interessert, men faller ofte fort av igjen 8 5,67%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-14, 14:07   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Jeg blir totalt loco.

Jeg slipper det meste annet jeg har i hendene og så gjør jeg DET. Det første var hm...gresk mytologi, der jeg leste alt jeg kom over, tegnet kompliserte slektstrær og det hele. Så har det gått slag i slag, men de store interessene mine de siste 15 årene har vært mat, deretter strikking, så hage og nå sopp (som er en forlengelse av botanikkinteressen). Klær er jeg interessert i hele tiden, vin har fulgt mat, broderingen har kommet litt inn fra siden, men ikke i den grad at jeg investerer en tusenlapp i utstyr slik jeg senest gjorde på strikkepinner i går, eller kutter ned til bare det nødvendigste og handler blomsterløk for 3000.

Jeg er en som liker å komplettere, jeg liker å ha alle bøker i en serie, lese alt om en ting, ha alt utstyr (sous vide, pastamaskin, strikkepinner med utbyttpar tupp, plantelys, undervanningsmatte...) og gleder meg veldig over det. Jeg er lett å begeistre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.