Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-14, 10:08   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ny bærbar med merkelige enheter

Litt usikker på hvordan jeg skulle forklare problemet i tittelen. Jeg kan fint lite grunleggende om data innser jeg.

Jeg har kjøpt meg ny bærbar. Denne var klargjort fra forhandler da jeg kjøpte den. Under innstillingene Enheter og skrivere for maskina får jeg opp en del enheter jeg ikke kjenner til. Bla annet står det navnet på en person og Eier-PC under) Flere enheter kalles Philips TV (noe jeg ikke har) og Samsung TV (noe jeg heller ikke har)Jeg får også en enhet som heter Eier (acerfast) Eier (vaio-lager).

Hva er alt dette? Kan maskina vært solgt til andre først og returnert eller er det vanlig å finne slike ting siden den var ferdig klargjort? Fjernet navnet som sto der, usikker om det var greit å vise eller ikke. Søker jeg opp navnet på FB finner jeg to stk i omådet under det navnet, den ene en eldre herre og en yngre mann, men dette kan jo være helt tilfeldig.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2014-10-21 09.37.36-1.jpg (388,0 KB, 68 visninger)

Sist redigert av Luvi : 22-10-14 kl 10:25.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat