Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-15, 19:35   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å leve mer miljøvennlig

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi er flinke på resirkulering, men sånn som vi bor skulle det bare mangle. Glass- og metallcontaineren er 200 meter unna, og det er perfekt som oppgave for min eldste å gå dit en gang i uka. Jeg synes definitivt at plastsortering har noe for seg, for i starten ble jeg helt sjokkert over hvor mye plast vi sorterer ut.

Mitt beste miljøtips er å ikke fly. Jeg er flink til å ta nattog i forbindelse med jobb (det er jo mye mer behagelig også), men vi synder stort når det kommer til flyreiser i feriene.

I tillegg går vi mer enn mange i hverdagen. Jeg går til jobb med mindre jeg skal på kundemøter utenbys og ungene går til skolen hver dag. De går også relativt ofte til trening.

Det hadde vært skikkelig digg å kunne gjøre det kjenner jeg, men når jeg har ca 1 times reisevei med offentlig kommunikasjon blir det litt i lengste passen å gå.