Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-15, 22:29   #53
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang for hund

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, ikke sant? Jeg syns mange behandler hundene som en blanding av en søt baby og en veldig fin veske, eller noe. Jeg vet ikke mye om hundehold, men at de skal ha en tydelig leder og at de skal lyde, det er vel kanskje basic? Sånn "neimen, huff, da, vovsen! Ikke tigge, vet du! Huff, hun er så fæl til å tigge ved bordet! Huffameg, jaja, en liten bit, da!"-hundehold gir meg helt spader!

Det det med at hunden skal ha én leder er visst litt ut, det var mer slik man tenkte om hund i flokk for tjue år siden, har jeg lest litt om. Nå har man forsket mer på hvordan relasjonene er i en flokk, og det er ikke slik man har trodd.

Ang det andre du skriver, tja, det er vel litt sånt også, jeg har ikke sett mye av det. Altså de babygreiene. Men å være konsekvent er jo et nøkkelord, for å si det sånn.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat