Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-15, 11:17   #54
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg skal sikkert ha en mer lettstelt hage når jeg blir Så folk må gjerne være forskjellige, men jeg har ikke mål om å ha det lettstelt, heller å få ha helse til å takle det jeg har lengst mulig. Jeg kommer nok til å strekke meg litt for at foreldrene mine skal få beholde sitt hus med hage lengst mulig også.

Der er jeg også. Jeg ser jo eldre mennesker masse og de som kommer jumpende inn som 80-åringer er de som ikke egentlig bryr seg om at de har blitt eldre. Fikk inn en eldgamml dame som hadde brukket håndleddet da hun snublet over noen potter mens hun drev og satte ut blomster. Datteren skulle ha meg til å si til damen at hun burde få seg en leilighet i stedet, men sannheten er jo at om hun hadde bodd i leilighet de siste 20 årene så hadde hun neppe vært i stand til å potte planter uansett.