Sv: Charterferie
Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.
Synes nordmenn drikker med begge henda så snart de skal utenlands på ferie okke som. Typ morgenflyet til Kbh som tar en time - da bestiller dyrt kledde par fra møblerte hjem både "røvvin" og konjakk. En jeg kjenner med mange års tjeneste som SAS-steward sier det samme - hun er ikke lenger sjokkert over hvor mange som drikker alkohol på morgenflyvningene (ingen av oss skjønner at det er noe man har lyst på til frokost).
Ser at det begynner allerede på flyplassen, gjerne en halvliter eller et glass vin kl. 6 om morgenen.
Dette har jeg også sett, men det er noen, og slett ikke alle. Erfaringen er fra morgenfly til Tenerife søndag sent i november - tre år på rad. En rølpegjeng på seks av et fly med noenogtrevde seterader, liksom.
Hadde vært gøy med spinnoff på den der - hvor mange av oss feriereisende FPere som tar en øl på flyplassen før flyet går til Syden tidlig på morgenen. Men jeg ha'kke tid akkurat nå. 
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|